Friday, November 03, 2006

Biljetter och rockar

När jag kom hem på tisdagen efter det vanliga musikspelandet låg det en lapp i brevlådan att det kommit ett rekommenderat brev. Jag gick och hämtade det på onsdag lunch och det visade sig vara visumet. Snabbt jobbat!

Jag agerade snabbt och bokade biljetter till resan. Den 21:e November flyger jag. Kommer preliminärt tillbaka den 20:e Juni. Om man inte känner för att stanna ända till den 20:e går det att boka om för 100 dollars eller euro eller vad det nu kan vara.

Igår röjde jag ur lite grejer ur garderoben, bland annat i runda slängar 7 stycken cortègerockar. Känns lite onödigt att spara dem. I helgen kommer jag packa ner mer grejer i lådor och slänga lite skrot. Det är bra om man får i ordning så man kan hyra ut lägenheten.

Och i kväll skall det bowlas lite. Får väl se hur det går.

No comments: