Monday, December 11, 2006

Kvitter o lussekatter

I lördags var det julkalas hemma hos Johan och Susanne (jag är inte säker på hur hon stavar). Niklas gjorde lussekatter och tog med och vi åt som tokar. Det fanns glögg, janssons, pepparkakor osso lussekatter förstås. Efter festen åkte några till Mountain View och gick på Buddha Lounge och festade lite till. Det var inte så dumt, men lussekatterna var höjdpunkten.

Igår söndag var jag och skrev på ett kontrakt på rummet/lägenheten. Han jag ska dela med heter Tao (uttalas dao). Det visade sig att han åker snowboard och spelar golf. Då kanske man kan hänga på lite grann.. :)

Jag skaffade mig också en cykel i helgen. Det blev en lyxig cykel från Wal-mart. Den gick på 55 dollar. Det blir ungefär 420 kr. Helt okej. Får väl se hur länge den håller. Jag har också funderat ut en grej som är lite konstig här i USA. Herr Gårman kvittrar.

No comments: