Wednesday, January 24, 2007

Hemliga projekt och filmer

I helgen blev det inte många knop gjorda. På lördagen var det tänkt att jag o Jan skulle ta en tur till SF och ta det lite lugnt och kolla lite mer på staden. Men... Jan skulle ringa vid 11 så vi kunde åka in och vara där under dagen, för han skulle ut på kvällen. Han ringde vid 15 tiden och sa att han försovit sig. Imponerande. Så det blev en lugn dag hemma istället.

På söndagen tog jag mig till en foot locker och köpte träningsskor. Tog mig sedan till University Avenue och strosade omkring i solskenet.

Igår var jag och Dan på gymmet o körde lite. Det var inte så ansträngande så jag ska nog trampa lite längre på cykelmaskinen idag. Vi tog med "Robert" och gick på bio och kollade på Freedom Writers. Den var rätt bra. Inte fantastisk, men mer än okej. Lite mer intressant än Persuit of Happyness som vi såg förra veckan. Fast den utspelade sig i SF och det var ju coolt.

När det blir lite segt på jobbet gillar jag att läsa Overheard in the office och Overheard in New York. De är som tjuvlyssnat, men ibland mycket roligare. Den här skrattade jag gott åt.

Jag har äntligen slutfört det första uppdraget jag fått här på VMware. Det tog ett bra tag, men nu har jag lärt mig tillräckligt mycket för att kunna göra andra projekt snabbare.

No comments: