Monday, March 05, 2007

Svagdricka och Sovsäck

Förra helgen hände det inte mycket, det blev mest filmtittning. Jag skaffade mig dock en sovsäck till när Anders, Åsa och Elsa kommer och hälsar på. Det är bara 4 dagar tills de kommer, så det är bäst att det är ordning och reda här då.

I lördags hade Magnus 30-års kalas med mycket snacks och dricka. Det blev en lyckad fest. Temat för festen var de årtionden som han upplevt. 70, 80, 90 och 2000-talet. Eftersom han har fyra våningar i sitt townhouse körde vi ett årtionde per våning med passande musik och drinkar.



Jag fixade musik till 70- och 80-tal och Billy fixade till 90- och 2000-tal. Vi körde också ett bildspel på tvn med filmaffischer, band, företeelser och händelser från 80-talet. Det blev tjusigt.

Niklas hade fixat sin speciella romdrink till fördrink. 5 sorters rom, 1 ananas och 4 vaniljbönor. Det är bra drag i den, men förvånansvärt mild.

Tackar för en trevlig fest Magnus!

Eftersom våren verkar ha kommit hit och solen med den, skaffade jag mig ett par billiga solglasögon i väntan på att det skall shoppas riktiga desajnerglajor. Dessa kostade $10.

No comments: