Tuesday, March 06, 2007

Transaktion och Trafikant

Såja! Nu har man skaffat sig ett amerikanskt körkort. Det var på håret, enligt Hr inspektör. Som vanligt när man ska köra fint o lagom så kör man för försiktigt. Han tyckte det var onödigt att stanna helt när det inte var stoppplikt, jag kollade inte in blindspot:en först och jag visste inte var defrostern var. Jag förstod inte vad han menade med defroster, det är ju aldrig under nollpunkten här. Det blev totalt 15 punkter han grinade om.

Men det lyckades ändå. Så jag kommer få ett riktigt kort i brevlådan om 2-6 veckor.

Efter segern körde jag till target och köpte en luftmadrass för $20 och åt på Pizza Hut express.

Ikväll skall jag träffa Rasmus och David i SF för middag och överlämning av varor de beställt.

2 comments:

Sammi said...

Grattis till kørkortet. Whut? åæø . Jæmra norska tegn.

Mr Marpe said...

Jag får väl också ta och gratulera