Saturday, June 09, 2007

Glänsande Plastpistoler och 41

Förra veckan var kols här och vi spenderade en hel del tid i poolen på Oakwood, där han brukar bo när han är här. Det var riktigt trevligt. Andra pooldagen satt vi och drack lite öl i poolen. Tyvärr satt vi med glasflaskor och när en vakt gick förbi såg han detta och sa vänligt till oss att det inte var så bra. Vi la ifrån oss flaskorna, men när han kom förbi nästa gång frågade han om vi ville ha plastmuggar och gick sedan och hämtade ett par muggar till oss. Det kallar jag service!

På lördagen körde han och jag upp till SF på Skyline Boulevard och Highway 1. Det gjorde stor succé. När vi var på Skyline körde jag i lugnan ro och helt plötsligt när jag kollade i backspegeln var det en gul Lamborghini Gallardo där. Tufft tänkte jag. När vi sedan körde in i en kurva märkte jag att Lambon delade på sig. Det var TVÅ gula Gallardosar. Tufft, tufft. Vi besökte sedan Niklas och gick sedan och tog några öl och lite mat med honom, Billy och en bekant från Sverige, Anders.

Idag har jag och tre kompisar från jobbet, Manoj, Scott och Will varit på Live 105 BFD 2007 som är en endags festival på Shoreline Amphiteatre i Mountain View. Det var en hel del trevliga band som spelade: Sum 41, The Faint, The Bravery, Kaiser Chiefs och Interpol. Totalt var det 24 band, men vi såg nog bara 10. Ett av banden som jag inte hört innan verkade bra: Shiny Toy Guns, så det blir till att lyssna lite mer på dem. Vi gick dock innan Queens of the Stone Age och Bloc Party spelade, då vi frös lite för mycket för att kunna njuta av dem. Jag tycker väl egentligen inte QotSA är spec bra heller.

Det finns lite nya bilder att njuta av också:
Lambo

No comments: