Thursday, September 27, 2007

Shrimp Poppers och Triumf

Nederlaget med prissänkningen på iPhonen slutade till slut i triumf! De som köpt telefonen innan prissänkningen fick helt plötsligt ett $100 tillgodokvitto på Apple Store. Eftersom det var bundet till iPhonen har jag också lyckats skaffa mig 100 dollar tebax. Trevligt, trevligt.

Det har inte hänt så mycket här sedan sist. Vi var på en mexikansk restaurang i SF förra torsdagen och det var inte dumt. Åt en surf & turf, det var en rejäl biff och grillad lobster. Niklas bror och fru var och hälsade på och på lördagen festade vi i SF och var på galej. Vi gick till en klubb som hette 1015 folsom. Det var stort. Tre dansgolv och de hade öppet till 8 på morgonen tror jag, men de slutar sälja alkohol vid 1.30 eller 2 som de andra ställena i SF.

Idag blir det Fibbars igen som vanligt. Det ska bli fint med lite prat och shrimp poppers. I helgen ska jag jobba för att ha lite tid att ta av när bror min och hans fru dyker upp. Detta är alltså bror nummer lillebror.

1 comment:

Mr Marpe said...

När jag var i SF första gången så skulle vi gå dit, men det var för lång kö. Så vi sade till taxichauförren att ta oss till nått annat juste ställe. Vi kom till ett ställe där de allra flesta hade en annan etnisk tillhörighet än vi. Dock var det några norrmän där också