Tuesday, January 02, 2007

Carmel och skinkcrêpes

Så nu är det nytt fint år. Gott nytt på er allihopa.

I lördags hyrde jag en bil o körde söderut. Tog en titt på Carmel-by-the-sea (Clint Eastwood har varit borgmästare där). Det var väldigt mysigt. En god tvårätters lunch blev det också. Skulle också åkt förbi Pebble Beach o tittat lite, men det blev inget med det, för jag hade inte cash när jag skulle betala $9 i vägtull. Körde sedan hemåt på Highway 1 och tittade på fin natur. Här finns bilder:


Igår var jag en sväng på Westfield Valley Fair, som är ett stort köpcenter i Santa Clara (eller om det är San Jose). Det blev inte så mycket köpt där, men jag åt iallafall en skinkcrêpe. En liten tur till Palo Alto blev det sedan för att smita in på Borders o köpa en bok om Kalifornien så man kan turista lite mer. Jag hann också med en vända till Fry's och handlade Dödligt vapen 1, 2 och 3 för $10. Inte dyrt.

Jag har lagt upp lite fler bilder på hur det ser ut i lägenheten. Håll tillgodo!

No comments: